Így tedd könnyebbé területi képviselő kollégáid munkáját!

(2 perc olvasási idő)

Így tedd könnyebbé
területi képviselő kollégáid munkáját!

Területi képviselő kollégáink idejük jelentős részét ügyfelekkel, partnerekkel való kommunikációval töltik. Ez a tevékenység többnyire külső helyszínen, a lefedett vagy lefedni kívánt területeken zajlik. A munkaidő, a tényleges munkavégzés és az utazási költségek elszámolása sok cégnél csak részben átlátható. Ezekre a holtterekre nem marad más, csak a bizalom. A munkában természetesen nélkülözhetetlen bizonyos mértékű bizalom, azonban éppúgy előfordulhatnak számolási hibák, mint eltérések a munkamorálban, ezért idővel kisebb-nagyobb anomáliák alakulhatnak ki. Ezek néhol feltűnően megmutatkoznak, másutt akár hosszú időn keresztül is rejtve maradnak. Meglétük azonban minden esetben deficitet okoz, és negatív hatást gyakorol. Ezek a helyzetek nem csak a cégnek, de a területi képviselő számára sem kedvezőek. Ezért a valós idejű kölcsönös kommunikáció, a tűpontos elszámolás és a gyors elszámoltathatóság hatalmas segítséget jelent. Az IneProve munkaerő menedzsment szoftver pontosan ezt kínálja.



4 tényező, ami hatékonyan segíti a területi képviselő munkáját


Jobb kommunikáció – Az egyértelmű és gyors kommunikáció életet menthet. Különösen a gyorsan változó, rohamléptekben fejlődő területeken, ahol a konkurencia is mindig új kihívásokat támaszt. A területi képviselő és kapcsolatai közti gyors és informatív kommunikáció versenyelőnyhöz juttathat minket. Adjunk a területi képviselő kollégáknak valós idejű adatokra épülő azonnali támogatást, gyors válaszokat a felmerülő kérdésekre, hogy hatékonyabban képviselhessék a céget. Az eredmény biztosan nem marad el!

Kevesebb bürokrácia, automatizált folyamatok – Ha kevesebb a papírmunka, több idő és energia marad az emberi tényezőre. Az üzletben a személyes kapcsolatok, az ügyfélkezelés fontossága felbecsülhetetlen. Minél több energia marad az ügyfélre, annál erősebbre és gyümölcsözőbbre fűzhető az együttműködés.

Bizonyítottan elvégzett munka – Kollégáink nyugalma megalapozza munkakedvüket is. Senki sem szereti, ha megkérdőjelezik elvégzett munkáját, vagy kétségek merülnek fel bármilyen elszámolásnál. Szintén rontja a munkakedvet és a munkamorált, ha a kollégák között felmerül az egyenlőtlenség kérdése. A jó barátság alapja a pontos elszámolás – tartja a mondás, ami a munkahelyen még fokozottabban igaz. Ha minden világosan átlátható, akkor mindenki könnyedén el tud számolni, mindenki gyorsan elszámoltatható és egyenlőtlenségek, bizonyítási nehézségek nem merülnek fel.

Jobban tervezhető munkanapok – A területi képviselő kollégák támogatása a GPS nyomkövetés és az erre épülő munkaerő menedzsment szoftver segítségével új szintre emelheti a teljes munkavégzést. Valós idejű adatok, azonnali kommunikáció, gyors segítség, pontos és automatikus adminisztráció mellett a munkavégzés gördülékenyebb, biztonságosabb és motiválóbb, mint a hagyományos működés során. Korszerű szoftverünket a területi képviselő feladatköréhez is könnyedén igazíthatjuk, hiszen dobozos megoldásával és személyre szabhatósággal olyan terméket kaphatunk, amely konkrétan az adott cég igényeit elégíti ki.



Kiegyensúlyozott területi képviselő, több megnyert partner

Számos tényező megléte kell ahhoz, hogy egy területi képviselő teljes vállszélességgel és magas minőségben képviselje a céget. Ha kollégád kevésbé érzi jól magát a bőrében, kevésbé képes a feladataira koncentrálni és kevésbé lesz megnyerő. A területi képviselő alapvető feladata a megfelelő együttműködés létrehozása és annak ápolása, ezért szükséges, hogy magabiztos, összeszedett, hiteles személy benyomását keltse. A megbízható adminisztráció, az átlátható információbőség és a keze alá dolgozó automatikus megoldások olyan háttértámogatást nyújtanak, amelyek a minimumra csökkentik a bizonytalanságot, és valódi önbizalmat adnak kollégáidnak.

Különösen fontos ez, ha a területi képviselő home office dolgozik és alig jár be a munkahelyre. Ilyen esetekben a számára is látható folyamatok, a gördülékeny kommunikáció áthidalja a munkahely és a távol lévő dolgozó közti kapcsolati űrt. Az IneProve pont ezt kínálja az egész cég számára.

Kérdésed van? Lépj velünk kapcsolatba

Szakértő kollégáink várják jelentkezésed, hogy egy ingyenes konzultáció keretei között felmérjék pontos üzleti igényeid.

© Copyright 2023 Inepex Zrt. Minden jog fenntartva.