GPS nyomkövetésre épülő megoldásainkkal gyorsabban lehet reagálni a folyamatosan változó körülményekhez, nagyobb produktivitás és kisebb működési költség érhető el.
BIZTOSÍTOTT ELŐNYÖK
Gyorsan bevezethető szolgáltatás, ami nem igényel speciális IT tudást. Folyamatos terméktámogatás, konzulting biztosítása.
Felhívjuk a figyelmet azokra az esetekre, ahol valami a szokásostól eltérő módon történt.
Tervezhető, mérhető, optimalizálható munkafolyamatok, erőforrások.
Naponta, hetente, havonta akár több tucatnyi munkaóra, így hatalmas extra kapacitás szabadítható fel.
Kevesebb papíralapú, kézi adminisztráció. Szolgálati lapok generálása, munkaidő, menetlevél precíz digitális vezetése.
Könnyen értelmezhető, interaktív, valós idejű térképes felületek, dashboard-ok az adatok megjelenítésére.
Legyen kifizetődőbb, valós idejű, pontos adatok segítségével eredményesebb céged működése az IneProve GPS nyomkövetés alapú munkaerő menedzsment szoftverünkkel!
Ha szeretnéd elkerülni a fölösleges kiadásokat és eredményesebben működtetni cégedet, válts az IneProve GPS nyomkövetés alapú munkaerő menedzsment szoftverre!
Gyors, gördülékeny munkavégzés, motivált területi képviselő, több elégedett ügyfél? Az IneProve munkaerő menedzsment szoftver minden támogatást megad hozzá.
Ha szeretnéd megtudni, hogy az üzleti utazás miként lehet nagyságrendekkel költséghatékonyabb, igazi profit termelő erő, akkor itt a lehetőség, leírtuk neked.
Több adat, digitalizálás, sikert hozó, magabiztos döntések, teljes optimalizáció és munkaerő menedzsment egyetlen nyomkövető szoftver segítségével? Megoldottuk.
Több iparág üzleti igényein alapuló, széleskörűen használható horizontális adattárház megoldás.
Az egyedi, iparág specifikus igényeket, modulok formájában szállítjuk ügyfeleink részére.
Rugalmas, alkalmazkodóképes megoldás, mely mind az üzleti igények, mind az erőforrások tekintetében könnyen bővíthető.
Szolgáltatásunk bármikor, bárhonnan elérhető. A frissítések mindenki számára automatikusan elérhetők.
Az alap szolgáltatás
2-4 hét alatt bevezethető, az egyedi komponenseket 3-6 hónap alatt szállítjuk.
Platformunkat folyamatosan fejlesztjük, ügyfeleink igényei, visszajelzései alapján.
Üzleti elemző és terméktámogató kollégáink segítik ügyfeleink fejlődését.
Szabványos, jól definiált interface-eket biztosítunk az egyszerű összekötés érdekében.
Mondd el milyen dilemmáid, nehézségeid vannak a munkaszervezésben, munkafelügyeletben és megmutatjuk, milyen megoldással tudunk segíteni.